Iványi Tamás
|
Publikációk |
Oktatási területek
- Online, közösségi média és keresőmarketing
- Marketing ipari termék- és formatervezőknek
- Stratégiai marketingmenedzsment mérnököknek
- Innovatív vállalkozások indítása
Kutatási témák
- Fogyasztói tartalmak és közösségi média szerepe a turizmusban
A vizsgálat tárgy a fogyasztók által létrehozott tartalmak mögötti motivációk és fogyasztói szokások megismerése, különös tekintettel a különböző közösségi média platformok sajátosságaira. - Okostelefon technológiák a turizmusban
A kutatásba a játékosítás és a városmarketing céljából létrehozott applikációk funkcióit vizsgáljuk a fogyasztói igények tükrében. - Marketing a fesztiválturizmusban
A fesztiválokhoz kapcsolódóan az élmények megjelenését, az utazási döntéseket befolyásoló tényezőket, illetve az élmények megosztását és ezen tényezők összefüggései kerültek a vizsgálat középpontjába.
Jelentősebb tanulmányutak, kitüntetések
- Dékáni Dicséret, Budapesti Műszaki és Gazdaságtudományi Egyetem, Gazdaság- és Társadalomtudományi Kar, 2022
- ProProgressio Oktatói TDK díj, 2021
- Rektori különdíjas TDK dolgozat konzultálása, 2017 és 2021
- Harsányi István Hallgatói Különdíj, 2016
- Kar Kiváló Hallgatója, Budapesti Műszaki és Gazdaságtudományi Egyetem, Gazdaság- és Társadalomtudományi Kar, 2016
- OTDK II. helyezés, Budapesti Gazdasági Főiskola, 2015
- TDK I. helyezés , Budapesti Műszaki és Gazdaságtudományi Egyetem, Gazdaság- és Társadalomtudományi Kar, 2014, 2015
Szakmai és tudományos közéleti tevékenység
- BME GTK TDK Titkár 2017-2023
- BME GTK TDK Elnök 2024-től
Nyelvismeret
- angol (C2)
Végzettség
- műszaki menedzser (MSc), 2016, Budapesti Műszaki és Gazdaságtudományi Egyetem, Gazdaság- és Társadalomtudományi Kar
- közlekedésmérnök - autógépészmérnök (BSc), 2014, Budapesti Műszaki és Gazdaságtudományi Egyetem, Közlekedésmérnöki és Járműmérnöki Kar